Usługa serwisowa SOS (Stała Opieka Serwisowa)

Imię i nazwisko

Miejscowość

E-mail

Wybieram

OFERTA STAŁEJ OPIEKI SERWISOWEJ

Outsourcing IT wykorzystuje się w zasobach wyspecjalizowanych firm komputerowych. Firmy te zajmują się infrastrukturą IT w różnych przedsiębiorstwach. My stworzyliśmy stałą opiekę serwisową, która jest tańszym rozwiązaniem niż zatrudnienie na pełen etat doświadczonych informatyków. Skorzystanie z takiego rozwiązania umożliwia firmie prowadzenie działalności o podstawowym profilu, bez problemów technicznych.

Jako wykwalifikowany serwis sprzętu komputerowego w Augustowie, Ełku i Grajewie staramy się jak najlepiej trafiać w potrzeby i specyfikę biznesową naszych klientów. Zadowolenie oraz sukces z wdrożonych rozwiązań jest możliwy tylko i wyłącznie przy ścisłej współpracy z naszymi Partnerami.

Dla naszej firmy, nasi Partnerzy stanowią najwyższą wartość dlatego też staramy się traktować nasze współdziałanie w sposób wyjątkowy. Jesteśmy pewni, że wspólnymi siłami jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom stworzyć bezkonkurencyjna ofertę i zoptymalizować koszty działania ich przedsiębiorstw.

Nasza firma proponuje Państwu usługę SOS (Stała Opieka Serwisowa)

W ramach nawiązania z naszą firmą współpracy wykonujemy poniższe prace:

  • Stałe wizyty w Państwa firmie, nawet na wezwanie klienta, czas realizacji maksymalnie do 4h, po zgłoszeniu zaistniałego problemu,
  • Bieżące aktualizacje oprogramowania zgodnie z zaleceniami producenta: uaktualnienia, instalacje service pack,
  • Stała opieka serwisowa urządzeń i sieci bezprzewodowych, a także instalacja i konfiguracja,
  • Archiwizacja danych i dearchiwacja danych, – jeśli jest taka potrzeba,
  • Ochrona danych przed wyciekiem (dostępem osób trzecich), zabezpieczenie komputera przed atakiem z Internetu,
  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania antywirusowego i oprogramowania FIREWALL jak i usuwanie wirusów, które dostały się do danego komputera firmowego,
  • Przywracanie fabrycznych ustawień w laptopach,
  • Konserwacja i czyszczenia urządzeń np., drukarek czy komputerów,
  • Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych – tusze, tonery czy taśmy barwiące,
  • Okresowa optymalizacja systemu informatycznego, a w tym defragmentowanie dysków, deinstalacja programów niepotrzebnych lub nieaktualnych, usuwanie zbędnych plików oraz czyszczenie rejestrów,
  • Instalacja, konfiguracja oraz wdrażanie nowego oprogramowania,
  • Instalacja i konfiguracja sieci komputerowych,
  • Udostępnienie sprzętu zastępczego w razie awarii,

Inne usługi na życzenie klienta.

  • Stała Opieka Serwisowa

  • Serwis u Klienta
  • Zdalna naprawa
  • Sprzęt zastępczy
  • Indywidualny serwisant
  • Czas reakcji
  • SOS - Standard

  • 400

    miesięcznie

  • yes
  • no
  • no
  • no
  • do 6 h
  • SOS - Premium

  • 600

    miesięcznie

  • yes
  • yes
  • no
  • no
  • do 4 h
  • SOS - PRO

  • 800

    miesięcznie

  • yes
  • yes
  • yes
  • yes
  • do 2 h